torsdag, oktober 01, 2009

Da har Mamma reist til Tyrkia

Tidlig i mårrest klokken 0600 kjørte Mads Mamma til flybussen. For i dag skulle hun på en stor reise, nemmelig på behandlingstur til Belek i Tyrkia.
Synes det er utrolig gøy at hun fikk en sånn tur igjen, hun fortjener det virkelig. Så tror dette blir et godt opphold for henne. Hun skal være borte i hele 4 UKER! Synes det er veldig lenge, men håper at tiden går fort da.
I går dro jeg å møtte henne på stasjonen her i Trondheim, for hun skulle ligge over til oss. Må si at vi hadde litt styr med all bagasjen hennes, bruker å pakke like mye vi begge to. Men hun fikk lagt ut litt da, så tror kofferten og bagen ble lettere.
Var i hvertfall utrolig koselig i går. Jeg tok henne med på Trondheim Torg, så vi gikk litt klesbutikker og sånt. Utrolig masse fint. Så begge to endte opp med en ullvest pluss at jeg kjøpte en genser i tillegg. Har nå funnet ut at jeg har gått ned en str i klær etter at jeg ble gravid, skjønner ingenting jeg.
Var også en tur på kafe, gravide meg blir fort sliten av å gå for mye.
Vi måtte jo også kjøpe litt til lillegutten i magen, mamma kjøpte et sett, lue og votter. Jeg kjøpte ei bukse og sokker. Han blir så nydelig at det.
Mamma kjøpte også amsse smågodt til Mads, som han skulle ha til MANU kampen.
Lette også hele byen etter en liten vannkoker, men neida! De var da så dyre, så endte opp med ikke å kjøpe.
Ellers koste vi oss med Taco, Smågodt, brus o øl (ingen øl til meg da).
Mamma hadde også vært til frisøren så jeg hjalp henne å rette det ut, jeg vil også ha samme lengde på håret, det er så utrolig fint.
Kom oss faktisk i seng ganske tidlig, og mamma fikk faktisk sove!
Var opp klokken 0500. Måtte jo opp for å si hade.

Håper mamman min for et toppers opphold i Tyrkia, og at hun koser seg masse! Veldig glad i deg mamma :)

Mamman min :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar