fredag, oktober 09, 2009

Stellebordet til lillegutt

Som alt annet må jeg også legge ut bilder av stellebordet til lillegutten vår.
Vi har vært så heldige at foreldrene til Mads var så snille å ga oss dette i gave. Noe vi setter utrolig stor pris på. Takk kjære snille svigers!

Er utrolig godt å endelig ha dette stellebordet i hus.
Vi kjøpte det på Barnas hus til 2000 kroner. Som dere ser er de hvitt og med integrert balje, noe vi hadde veldig lyst på.
Jeg hadde sett for meg at jeg kunne ha alt av lillegutt sitt utstyr i denne kommoden, men nå må jeg nok tenke over dette litt flere ganger, for jeg tror rett og slett ikke at det blir plass til det. Så vi må nok derfor ha en kommeode i tillegg ja. Visste ikke at tingene til en sånn liten skapning kunne ta så mye plass jeg.



Midtstill





























Hva synes dere om stellebordet?
Og hvilket stellebord har dere?

4 kommentarer:

  1. kjempefint stellebord. det er sikkert veldig praktisk. nå som ina har sluttet med beie på dagen så har vi fjerna stellebordet.. eller for å være ærlig så hadde vi bare en stellemadrass oppå fryseren.. :p snakk om høytidelig liksom. hehehe

    vi hadde stellebord da hun var liten da, det må sies, men vi kjøpte bare et brukt på finn til 500kr å det var som nytt. ikke en eneste ripe. pent var det også !

    SvarSlett
  2. Det er en veldig praktisk stellekommode.
    Har samme typen selv og er kjempefornøyd =)

    SvarSlett
  3. Kjekt med stellebord ja :) Det var fint det der. Likner litt det vi kjøpte til Marielle. Greit når det kan brukes som vanlig kommode når ungen ikke trenger stellebord lenger. Til Thea brukte vi ett annet som vi lånte av noen. Akkurat nå gleder jeg meg til å få vekk stellebordet fra badet for er sååååå lei av å ha det stående der :) Snart blir det bare en liten stellematte fra Ikea rett på gulvet... (Mer praktisk også med en 3 åring og en baby - får helt angst av tanken på om jeg må gå fra baby på stellebordet og hun skulle falt ned.. grøss!!)

    SvarSlett
  4. Fint stellebord :) Vi har en stellematte fra IKEA på en benk i akkurat passe høyde på badet, med skittentøysdunker under, veldrig praktisk for oss:)

    SvarSlett