søndag, oktober 11, 2009

Til salgs

Tenkte jeg måtte lage et lite til salgs innlegg her i bloggen min, nå når jeg har tenkt å selge noe småtteri.
Det er snakk om 4 par sko, 2 jakker og et skjørt for gravide.



Skjørtet for gravide selger jeg for 250 kroner. Betalte selv 300 kroner. Det er ikke brukt og lappen sitter fortsatt på.


Selger denne stormberg jakken for 200-300 kroner, glidelåsen er ødelagt og må sikkert byttes ut.

Selger denne jakken/kåpen i størrelse 46. Kroner: 450

Her er skoparene jeg skal selge.
Helt til venstre er Stormbergskoene, i størrelse 41. Kroner: 300.
Så har vi Dr.Martens skoene i størrelse 41. Disse skoene er nesten ikke brukt. Kroner: 600
Så har vi sorte støvletter i str 41, lite brukt. Kroner: 200.
Så har vi et par småsko i str 40. Kroner: 100.

Kunne noe av dette være av interesse for deg? Legg gjerne igjen en kommentar eller send meg en mail.
Mail adresse: tine.renate.langaard@hotmail.com

1 kommentar: