mandag, oktober 19, 2009

Hurra for meg som fyller mitt år!

I dag har jeg bursdag, og jeg fyller 21 år.
Helt utrolig hvor fort tiden går, at jeg for et år siden runden 20 år, og nå er jeg plutselig blitt 21 år. Alt er ganske så uvirkelig, men utrolig stas med bursdag da.
Dagen feiret jeg jo med litt familie på Søndagen, da spiste vi kaker, drakk brus og bare koste oss.
Så i dag kommer det nok ikke til å skje noe som helst egentlig. Mads jobber nemmelig seint, så jeg er hjemme alene. Vurderer egentlig å leie meg en film i kveld, bare for å kose meg litt. Men vi får se hva det blir til.
Er jo litt kjedelig å være alene på bursdagen sin, men på Fredagen når Mads fyller år skal vi feire med å dra en tur til byen shoppe litt og kanskje spise ute eller noe.
Men jeg får garantert en fin dag i dag også! Og ettersom vi feiret i går føler jeg at dagen har blitt feiret.

Ha en fin dag alle sammen. Nå får jeg bare vente å se om Mads står opp snart, så vi kan dra å handle. Skapene her er ganske ribba for å si det sånn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar