mandag, oktober 05, 2009

Magebilder uke 30+2



I går lovte jeg vel dere å legge ut noen nye magebilder. Fikk ikke rota meg til det før i dag, men her kommer i hvertfall to. Disse to bildene er vel ganske like egentlig.
Jeg er nå i uke 30+2, og vil ikke akkurat si at denne magen er så veldig stor. Men jeg kjenner at det begynner å bli små tungt da, men det hører nok med!
Så nå er det bare 10 uker igjen til lillegutten vår skal melde sin ankomst, noe vi gleder oss utrolig masse til.
Så nå er jeg veldig spent på om jeg kommer til å vokse skikkelig mye nå de siste 10 ukene, det blir veldig spennende. Men jeg trenger ikke bli noe større altså! Synes det er helt greit sånn som det er nå jeg.

Som dere vet viser ultralyden at det er en gutt som bor i mitt magehus.
Synes dere dette er en typisk guttemage eller?

2 kommentarer:

  1. hehe, den er litt guttete ja!
    den er ihvertfall veldig veldig fin!:)

    SvarSlett
  2. Fin mage, synes det ser ut som guttemage :D

    SvarSlett