torsdag, oktober 01, 2009

Rybak, du rybak! Ikke ditt smarteste trekk?


Jeg må først starte med å si at Alexander Rybak må være et utrolig naivt og godtroende menneske som ikke helt får med seg hva som foregår i verden.
Som sikkert de fleste har fått med seg har Alexander Rybak SELV publisert et bilde av seg selv og Hvite Russlands president Aleksndr Lukasjenko.
Dette er jo en president som blir sett veldig negativt på og som også blir omtalt som Europas siste diktator (Way to go Rybak).
Han er jo veldig kjent for sin undertrykking og alle vet jo at menneskerettigheter ikke er hans sterkeste side, tvert i mot.
Så vidt jeg vet er vel Rybak opprinnelig fra Hvite Russland (?) Men han har vel bodd i Norge det meste av sitt liv?
Rybak mener visst også at på grunn av denne presidenten er Minsk den rensetse og vakreste byen i Hvite Russland. Ser ikke helt hvordan han kan mene at en mann som denne presidenten har utrettet noe sånt, men igjen som de fleste sier må Rybak være utrolig Naiv. Kanskje han er kjøpt og betalt? eller rett og slett bare litt fjærn?
Jeg tviler egentlig på at Rybak er klar over hva han driver på med jeg. Som sagt, han er bare godtroende, Naiv og dum snill i mine øyne.
Men Rybak bør få opp øynene og skjerpe seg altså, ellers kan det bli mye negativ blest rundt ham.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar