lørdag, september 26, 2009

Fin lørdag

I dag har jeg hatt en utrolig fin Lørdag.
Stod opp i ganske rett tid, fordi at jeg i dag tenkte at jeg og Mads måtte få noe ut av denne Lørdagen, i stedet for å bare sitte hjemme.
Så da Mads hadde stått opp foreslo jeg at vi kunne ta en tur inn til byen, og bare spasere litt rundt. Jeg har jo fått beskjed om å holde meg helt i ro, med tanke på magesmertene og BT. Men jeg kunne gått gå meg en tur nå og da. Og i dag var kroppen virkelig klar for å komme seg ut en tur.
Man blir helt sprø av å sitte hjemme å bare ta det med ro hele tiden.
Iallefall kom vi oss til byen. Kjørte rundt for å finne parkeringsplass, noe som ikke var en enkel oppgave, for det virket som det var et eller annet som foregikk i byen, noe bondemarked eller noe sånt. Så vi endte opp med å parkere i et parkeringshus, ja for det lønner seg veldig på en Lørdag.
Vi spaserte så en del og var innom blant annet NameIt. De har så utrolig masse fine babyklær der altså. Har faktisk gåt opp for oss at vi muligens har litt lite babyklær, så vi må vel begynne å hamstre litt snart. I og med at jeg tror han kommer før tiden.
Hadde også bestemt meg for å vise Mads Choco Boco, min favorittkafe i Trondheim. Men klarte jeg å huske hvor i sentrum den lå da? Nei. Ergerlig. Så vi dro først på Egon, men bestemte oss for å dra på Dolly Dimples i stedet, hvor vi spise pizza og koste oss.
Etterpå dro vi til Risvollan, hadde fått pakke fra sparkjøp som vi måtte hente ut. Egentlig ganske kjipt at det ikke er butikk her på Bratsberg lengre, hadde vært mye enklere å bare gått dit når man fikk en pakke i posten.
Jeg hadde bestilt meg en jakke, i og med at de fleste av mine jakker ikke passer nå. Merkelig at jakkene ikke passer, mens buksene kjennes det ut som jeg svømmer i. Andre med samme problemet?
Hadde også bestilt en to delt drakt til lillegutt, den kommer han til å bli kjempe nydelig i.
Også var det njo en ammebh. Og jeg som trodde at alle ammebh`er var skikkelig stygge. Der tok jeg feil gitt, for den så helt ut som en nydelig vanlig Bh. Så de anbefales for dere som er på jakt etter sånne.
Ellers har jeg nå styrt på litt her hjemme, noe jeg egentlig ikke skal, men klarer ikke å la det være. Så nå sitter jeg å koser meg med Eple, Appelsin og vann. En sunn Lørdag med andre ord.


Frukta mi :)





Drakten til lillegutt :)



Jakken min :)



Skulle gjerne tatt bilder av disse tingene jeg har kjøpt selv, men jeg gidda ikke å løfte rompa opp av stolen for å gjøre det.

Nå skal vi se Duplex, kos dere videre utover natten da folkens.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar