lørdag, september 19, 2009

Magebilde uke 28



Her kommer en liten gravidmage oppdatering fra meg. Er nå i uke 28, og føler fortsatt ikke at magen vokser noe særlig. Kanskje det bare er meg som ikke legger merke til det? Mulig jeg nekter å se at den vokser, ikke vet jeg.
Men til alle der ute som tror det ikke er tungt selv om magen er liten, dere kan tro om igjen! For det er tungt uansett, merker at det er en liten gutt inni der som vokser mer og mer for hver dag som går.

Så et lit Spørsmål til andre gravide der ute, synes dere at magen deres vokser? eller går det veldig treigt?

4 kommentarer:

  1. fiiin mage!
    min vokser veeldig fort nå om dagen syns jeg.. 26 uker nu da =)=)
    klem sjokomuffin... mihihihi

    SvarSlett
  2. Hihi :D Så gøy når man merker at de vokser:)
    Merker det ikke så godt på magen, men merker det litt innvendig hvis du skjønner ;O)

    SvarSlett
  3. Eg syns d ser ut som ein skikkelig gravid mage!:D

    SvarSlett
  4. Fiiiine magen!
    Det er nok ikke størrelsen som gjør den tung, men innholdet ;) Tihi!

    Klæm fra Tessy_

    SvarSlett