tirsdag, september 15, 2009

En stor stjerne er borte, Patrick Swayze er død.


Jeg må nok innrømme at jeg gråt en skvett når jeg leste nyheten i mårrest.
Her kunne jeg lese den triste nyhetene om den store stjernen Patrick Swayze`s død.
Stjernen vi alle forelsket oss i da han spilte i Dirty Dancing har nå desverre tapt kampen mot kreften.
Han led av kreft i Bukspyttkjertelen, og har hatt denne diagnosen i 20 Måneder.
Synes det er fælt å tenke på at han har hatt det sånn som han har hatt det i den siste tiden, det må ha vært utrolig tøft, men kanskje utrolig godt å få slippe også selv om det er så ufattelig trist.
Den kjekke mannen har også vært avhengig av rullestol den siste tiden, noe som jeg har kjempe store problemer med å se for meg. Ser bare for meg den kjekke mannen som jeg til stadighet blir sjarmert av i Dirty Dancing filmen.
Han fikk i hvertfall ønsket om å dø hjemme oppfyllt. Han ville nemmelig ikke oppsøke sykehus, han ville dø hjemme.
Jeg har utrolig stor respekt for deg Patrick, og håper du har det bra der du er nå! All ære til deg, og innvirkningen du har hatt på mennesker her på jorden.
HVIL I FRED!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar