torsdag, september 24, 2009

Meg og mannen i mitt liv


Dette bildet er kjempe gammelt, 4 år siden kanskje? I konfirmasjonen til min lillebror.


Terminator mannen min


Rene fotomodellen han ja.


Mads.

Julekortet jeg lagde i fjor. Lurer virkelig på hvordan årets blir, kommer lillegutt litt før tiden kanskje han får være med også.


Dette er også tatt for en eveighet siden, 3 år siden kanskje?


Mads


Enda et av terminatormannen min.


Mads og meg, dette er ikke så alt for gammel.


Dette dyrker vi på Bratsberg.

Midtstill

Gitarkameratene. Dette er også tatt for en evighet siden. sikkert også 3 år siden.



Måtte bare slenge ut noen litt gamle bilder av meg og Samboeren min. Er så gøy med litt mimring!
Helt utrolig hvor fort tiden flyr, snart har vi jo vært sammen i 5 år. Nesten som et gammel ektepar. Er veldig glad i Mads, han er virkelig mannen i mitt liv. Veldig glad i deg kjærsten min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar