onsdag, september 16, 2009

Hemmeligvenn runde på Babyverden

Jeg er en av de personene som seriøst har blitt helt hekta på Babyverden.no, det er helt sykt, skulle tro jeg var blitt besatt av en av moderatorene derfra eller noe.
Inne på babyverden har vi noe som heter "Hemmeligvenn".
Virker som dette er en slags "tradisjon" på terminforumene der inne. Så jeg måtte bare slenge meg med på den første runden vi hadde innepå Deesember09.
Jeg har sendt min gave for en evighet siden, men har ikke sett at hun har oppdatert eller noe, så håper hun har fått pakken og er fornøyd. Og at den ikke har forsvunnet i posten, for da blir jeg lei meg. Da kan de jo tro at jeg ikke har sendt noe, og sånn er jeg ikke altså!
Men uansett, i dag har jeg fått pakken fra min hemmeligevenn! Og jeg ble så utrolig glad for en sånn fin overraskelse i posten på en regndag.
Dette var det i pakken: Body, drakt av noe slag, ullstrømpebukse, bok og et kort med hint, så jeg tror jeg vet hvem min hemmeligevenn er, men dette skal jo ikke avsløres enda da! ;O)


Her er da den fine pakken min. Som jeg ble utrolig glad for og utrolig fornøyd med. Så min hemmeligevenn skal vite at jeg satte utrolig pris på denne.
Så håper jeg at hun ble fornøyd med pakken hun fikk fra sin venn.
Så håper jeg også at min hemmeligevenn er fornøyd, for nå bør hun virkelig ha fått pakken. Håper hun oppdaterer oss på Babyverden snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar