onsdag, september 16, 2009

Hyggelig Gravid treff med Desember jenter

I dag har jeg hatt en helt utrolig flott og koselig dag. Lenge siden jeg har kost meg så masse på en dag her i Trondheim.
Har nemmelig vært på Gravid-Baby-Treff i dag, sammen med 4 koselige damer som også har termin i Desember. Vi har da "møttes" på babyverden.no, så det er sånn vi har kommet i kontakt med hverandre og arrangert treff. Og dette er såklart kjempe koselig.
Jeg er så heldig at jeg er Nabo med Tonje som også skal ha Baby i Desember, hun har faktisk termin dagen før meg. Så vi tok bussen sammen til byen og gikk i litt babybutikker før vi skulle møte de andre jentene.
Var innom 2 babybutikker på Solsiden hvor de hadde utrolig masse fint, var kanskje litt stive priser på den ene butikken da, men fint var det uansett.
Har også funnet ut at i stedet for å kjøpe vognpose skal vi kjøpe en kjørepose som kan brukes i bilsetet. Og som vi også kan ha i vognbagen når det trengs. Takk for råd Tonje!
Må også si at det var ei veldig pågående ekspretise på den ene barnebutikken. Jeg er en sånn person som liker å gå alene uten forstyrrelser fra ekspretiser når jeg er i butikker, men den gang ei. Men trivelig var hun jo. Tror både jeg og Tonje fikk en litene idee til søte antrekk å ha på de små når dåpskjolen skal taes av på dåpsfesten. De kommer til å bli verdens søteste små babyer!
Var også kjempe koselig å møte de andre Trondheims-Desemberjentene på Jordbærpikene på Solsiden.
Er så utrolig artig at vi så lett kommer i prat, men så har vi jo mye til felles også da.
Var en gjeng med koselige jenter må jeg si. Og er så utrolig godt å sitte å snakke med andre gravide som virkelig forstår seg på situasjonen du er i.
Men den lasagnen jeg kjøpte meg var virkelig ikke god, så dere som skal på Jordbærpikene ikke kjøp lasagne! Spiste ogs å en kjempe god sjokoaldekake som jeg mente luktet snus, noe den ikke gjorde da. Det var bare ei på nabobordet som hadde pakka leppa full av snus. Følte meg glup da jeg høyt og tydelig sa denne kaka lukter jo snus! Noe den egentlig ikke gjorde da, men satser på at hun ikke hørte utbruddet mitt.
Jeg koste meg som sagt utrolig mye i dag, og håper vi kan gjenta dette snart! Hadde vært kjempe koselig. Er så utrolig glad for å komme i kontakt med folk, for jeg kjenner jo nesten ingen her Trondheim.
Utrolig spennende å se når de små begynner å komme til verden, skal da klare å ha noen treff med barnevogner da også.
Håper at resten av jentene hadde det like koselig som meg.

1 kommentar:

  1. Hei!:)

    Har også smakt lasagnen på jordbærpikene, flere ganger,og synes den er nydelig, med salat og hjemmelaget pesto! Er du heldig får du også nybakt foccacia brød. Er det ikke hærlig?

    Ragnhild Rokstad
    -en jordbærpike

    SvarSlett