fredag, september 25, 2009

Nå må enkelte mennesker våkne!

Dette er et rop til dere trangsynte mennesker med merkelige holdninger der ute i landet vårt!
Jeg kjenner det gjør vondt innvendig når jeg leser hvilke holdninger enkelte mennesker har til andre mennesker.
I dette innlegget tenker jeg på sånne mennesker som selv mener de er så perfekte at man skulle tro de var verdens peneste og verdens mest perfekte menneske.
Sånne mennesker som åpenlyst forteller hva de synes om andre mennesker. Og alt de gjør er å dra fram feil og mangler på dem. I disse tider hvor kropp, klær og utseendet er det viktigste i øynene på mange, er det alltid noen som faller utenom. I hvertfall i følge disse menneskene som selv tror de er verdens mest perfekte.
Synes det er utrolig fælt å lese ting som dette: Synd alle de som er flinke til å synge i X-Factor er så stygge.
Skulle likt å vite hvorfor disse hetse menneskene mener at andre mennesker så stygge? og hva de mener er så stygt?
Aner dere hvordan det føles å få slengt slike kommentarer mot seg? Og hvor deprimert og lei seg man kan bli? Aner der hvor fælt det er å gå å føle at du ikke holder standaren til enkelte mennesker her i landet? Og aner du hvor mye dine ord kan såre andre?
Det gjør dere sikkert ikek, og det mener jeg sier litt om slike mennesker som dere.
Jeg håper virkelig at sånne mennesker går inn i seg selv og tenker seg om før de slenger ut slike stygge tanker og kommentarer.
Jeg skjønner at mennesker er forskjellige og at vi har forskjellige meninger, men mobbing, og slike ting som dette er det verste som finnes.
Tenk dere om 2 ganger neste gang dere bestemmer dere får å ha ut av dere slike fraser, for som sagt ord sårer mest.
Jeg tror ikke slike mennesker kan ha det spesielt godt med seg selv jeg.
Dette bør virkelig bli tatt tak i slik at alle mennesker her i landet kan ha det bra med seg selv. Vær så snill resten av menneskeheten, ta tak i dette si stopp når folk har slike holdninger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar