søndag, august 30, 2009

Verdens fineste salat og nydeligste Brownies! (Oppdatering)


Her kommer en liten "Oppdatering" fra meg.
Er fortiden hjemme på besøk hos mamma og pappa, så har ikke fått skrevet så mye som jeg bruker i bloggen.
Men tenkte jeg måtte komme med en liten oppdatering nå i kveld, for i går synes jeg at jeg var så flink og effektiv.
Vi skulle nemmelig ha gjester til middag, så jeg lagde verdens FINESTE SALAT OG NYDELIGSTE BROWNIES.
Vi skulle ha Tikka Masala, noe som er så utrolig nydelig med salat og ris til. Jeg lagde derfor salat, og fant ut at vi måtte ha Brownie og krem til Dessert.
Vi hadde tenkt å handle på den lokale butikken her på Bangsund, men pga dårlig utvalg og høte priser fikk pappa i oppdrag å dra innom en butikk i byen når han var ferdig på jobb.
Noe som var et kapittel for seg selv. Jeg ga ham klar beskjed om å ringe meg når han var i butikken, for jeg skulle forklare ham til punkt å prikke hvordan disse Tikka Masala glassene så ut.
Han fant de fort og det var jo greit. Men de hadde bare et glass, så da fikk han streng beskjed om å dra på en annen butikk i stedet. Og jada, han dro hele byen han for å finne det vi skulle ha. Flink ja, og rett ble det. Kom også hjem med en STOR pose smågodt som vi og gjestene koste oss med.
Vi spiste oss forderva, men hadde en utrolig koselig kveld.




Koser meg som alltid masse her hjemme. Er så utrolig koselig å være her.
Har endelig fått møtt Tone igjen, vi hadde en kjempe koselig bytur. Håper ikke det blir så lenge til vi møtes igjen.
Var også på Sopptur (Kantareller) sammen med pappa, 5 KG Kantareller på en halvtime er ikke dårlig. Fikk også plukka litt Bringebær, så da ble det Bringebær på Boller.
Mens i dag var vi på "Tyttebær og blåbær tur", og fant noen liter.
Hadde også med Chivas, som syntes det var utrolig deilig å få springe som han ville i skogen.
Utrolig fint å være på sånn skogtur, bare synd det ble sånn regnvær. Synd jeg ikke tok bilder av Soppen, Bringebæra, Blåbæra og Tyttbæra for da skulle jeg lagt ut. Men den gang ei, kan jeg skylde på tidlig ammetåke? eller blir det for dumt??

Har også fått kjøpt mer ting til lillegutten vår. Kjøpte Simo Kombi vogn 08 modell på www.babyshop.no til kroner 3799, røverkjøp. I lyseblå farge, så den er nå på vei i posten.
Var også på saøg på Princesse, og fikk kjøpt helstepper, kluter, sengekant osv.
Tiden går fort nå, om ikke så lenge er han der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar