tirsdag, august 11, 2009

This is it (Jackson filmen)


Jeg er så lykkelig at jeg nesten ikke kan beskrive min glede med ord!
Konsertopptakene fra Staples center skal nemmelig bli film. Jeg kjenner nesten at tårene presser på, i og med at jeg er en STOR Michael Jackson fan skal det bli ganske så stort for meg å få se min store helt på scenen, gjøre det han kunne best.

Det høres sikkert helt merkelig ut, men dette er så sinsykt stort for meg at jeg de siste nettene har drømt om Michael Jackson, dette må bare være et tegn!
MJ var virkelig det største geniet i musikk verden, og det kommer aldri til å komme noen som han til denne jorden igjen.
For å klare å lage den musikken han laget skal du være utrolig sterk og kreativ. Dette står det virkelig stor respekt av.
Jeg håper bare at dette blir sett på som noe positivt, og at man ikke fokuserer på noe negativt. Personlig tror jeg at opptakene fra konserøvingene vil vise MJ i sitt rette element, hvor han driver med det han kunne best og elsket mest.

Premieren på filmen er 30 Oktober! cant wait! All ære til MJ, nok en gang!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar