tirsdag, august 18, 2009

Lille aktive gutten i magen


Jeg må nesten skrive litt om den lille men så veldige aktive gutten som nå har overtatt min kropp for en periode.

Er så artig å ha en liten prins i magen min, som vi allerede har blitt veldig glad i. Som mange av mine lesere sikkert har fått med seg er det en veldig aktiv prins som har funnet sin bolig i magen min. Jeg kjente liv helt i fra uke 16, og husker jeg skvatt til skikkelig ved det første sparket.

Mens nå i uke 23, er han virkelig kjempe aktiv. Han spreller og styrer på store deler av dagen.

Men en ting han ikke skjønner seg helt på må være hva som er natt og dag, for han er helt vill om natten mens litt roligere om dagen. Han er jo aktiv om dagen også, men det tar som regel av for fullt sånn i 9 tiden om kvelden. Og så fortsetter han da utover natta, sånn til i 3 tiden, da blir det endelig litt ro på meg. Mens når Mads drar på jobb i halv 7 tiden er det fullt liv igjen, på samme viset som det bruker å være på natten.

I morgest tok jeg meg også å si høyt når han starta på, jeg lå på siden og han begynte med sparkingen sin, da sa jeg: neivel nei. Så snudde jeg meg til andre siden, og da var det på samme vist igjen. Ikke sånn eller nei sa jeg og snudde meg på magen. Og ja, da ble det jo enda mer sparking. Da gidda jeg ikke si noe for jeg skjønte egentlig at det å ligge på magen ikke ville falle i smak hos lille gutt.
Prøvde meg derfor på Ryggen, men like ille ble det så d sa jeg at da er det vel på tide å stå opp da.
Og jaggu meg da ble det rolig ja!
Utrolig koselig med spark skulle virkelig ikke vært dem foruten.
Bare 3-4 måneder til vi får se lille prinsen vår nå. Å herregud som vi gleder oss!
(Måtte bare legge ut UL bildet på nytt igjen).

1 kommentar:

  1. Er sååå herlig med spark asså :D Savner den følelsen....
    Selv om det er litt vondt på slutten :p
    Kajsa var å fryyyktelig aktiv på natten,holdt på konstant fra 00.00 til rundt 06.00-07.00.

    Skjønner godt dere gleder dere,verdens største mirakel <3

    SvarSlett