torsdag, august 20, 2009

Dagen i dag ble plutselig forandret.

Jeg hadde så store planer for dagen i dag jeg, men som alltid gikk de rett i vasken.

Jeg hadde nemmelig tenkt meg en tur ned på Nav i dag, ettersom de aldri ringte meg tilbake tenkte jeg å bra troppe opp der. Gidder ikke å sitte i uvisshet lengre. Jeg må vite om jeg har krav på foreldreenger i permisjonen min, noe jeg tror jeg har. Så må jeg vite hva jeg skal gjøre i de to siste måndene før permisjon med tanke på penger. Irriterer meg grønn over at NAV er så likegyldige, de har med mennesker som virkelig trenger rådgivning og hjelp å gjøre. Skjønner ikke at de tar så lett på sånt jeg. Blir nesten litt lei meg. Men skal uansett dra dit på Mandag når Mads skal med bilen på EUkontroll, NAV ligger rett ved det bil stedet.

Men uansett, grunnen til at jeg ikke kom meg i vei i dag. Mads dro jo på jobb kvart på 7 i mårrest, så jeg hadde klokken på ringing senere på morgenen, for jeg hadde planer om å ta bussen litt senere ned til NAV.
Men da jeg våknet av at klokka ringte hadde jeg sånn sinnsykt mageknipe at jeg rett og slett ikke klarte å stå opp. Er mange morgener jeg her det sånn som dette altå, Skjønner ikke hva det kan være.
Sikkert ikke noe farlig men veldig vondt. Kynnere er det ikke, for de har hittil bare vært ubehagelige ikke vonde.
Så nå sitter jeg her da å synes litt "synd" på meg selv. Rachael Ray er på Tvn og jeg vurderer å se en skrekkfilm som heter house of voices, har sett den og synes den er kjempe bra. Lurer på om det er en Fransk film, hvis jeg ikke husker feil.
I går så jeg også en skrekkfilm som heter The uninvited, den var også kjempe bra med en veldig sjokkerende slutt. Anbefales på det sterkeste.
Jeg har virkelig fått hekta på skrekkfilmer etter at jeg ble gravid jeg, hormonene raser vel i kroppen kan jeg tenke meg.

Brukte jo å skrive FilmAnmeldelser her inne før også, kanskje jeg skal ta opp det igjen. For det synes jeg er litt gøyt. Skrive i bloggen min for å få dagene til å gå litt fortere...
Men som sagt er planen å komme seg på Nav på Mandagen. For på Tirsdag er det tur til Jordmor og så reiser jeg til Bangsund til Mamma og de samme dag også, og blir borte en uke. Mads skal jobbe to uker sein så det skal bli godt å være sammen med noen å ikke sitte alene hele tiden.

Nå skal jeg kose meg med film og et gladd Pepsi Max, for det her jeg nå fått hekta på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar