torsdag, august 13, 2009

Sliten, sliten og atter sliten!

Huff, jeg er så utrolig lei av å være sliten at dere aner ikke. Skjønner heller ikke hvorfor jeg skal være så utrolig sliten, jeg som går hjemme om dagene og bare gjør vanlig husarbeid.
Man skal da ikke bli utslitt av små oppgaver som: Støvsuging, vaskig av gulv, generelt vasking, uttak av oppvaskmaskin, bretting av klær, vasking av klær, det å henge opp klær.
Så sliten som jeg er for tiden har jeg serøst aldri vært før. Går konstant med en hodepine som kommer til å ta livet av meg. Magesmerter og ryggsmerter som gjør at jeg helst må sove 2 timer midt på dagen.
Uansett hvilken side jeg skal ligge på sparker lillegutt i magen som en gal, virker ikke som han er fornøyd med liggestillingene mine. Jeg får ikke til å ligge på ryggen, for da kommer jeg aldri til å klare å snu meg eller komme meg opp av den forbaska senga.
Og jeg som egentlig alltid ligger på magen, dette er nå et prosjekt jeg delvis har gitt opp. Selv om det virker som liggegutt synes det er greit at jeg ligger sånn enkelte netter. Sånn er det med leieboer i magen som bestemmer så og si alt. Men veldig koselig også da.
Enda koseligere hadde det vært om de forbaska magesmertene og ryggsmertene kunne gi seg, også den forbaska hodepinene. Og for å ikke glemme kvalmen. Jeg blir sprø snart, skal jeg virkelig gå sånn i enda 3 månder????

DAGENS UTBLÅSING!

Beklager klagingen, er såklart folk i verden som har det helt forferdelig i forhold til meg. Bare gått å få ut dette.

Dette var forresten mitt innlegg nummer 100, gratulerer til meg! Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar