lørdag, august 01, 2009

Husmora i meg!


Halleluja sier nå bare jeg!

Det er akkurat som at husmora i meg har kommet mer og mer fram den siste tiden.

Før var jeg veldig sånn "jeg tar det siden jeg", mens nå gjør jeg heller ting med en gang.. frykter nesten at jeg har fått en form for mani jeg. Jeg får blant annet helt angst hvis jeg ikke får bytta sengklærne hver Lørdag eller Søndag.

Jeg rydder og steller, lager mat og vasker. Jeg koser meg faktisk med å henge opp klær, jeg aner virkelig ikke hva som skjer med meg jeg, for sånn som dette var jeg ikke før!

Aldri hatt et så plettfritt kjøkken som vi har nå. Jeg lurer faktisk på om alt dette kan ha noe med min graviditet å gjøre? Alt må seriøst være på stell hele tiden, jeg går til og med rundt og rydder klesskap ofte, det gjorde jeg i hvertfall ikke før! Men så skal det også sies at jeg må ha pauser, OFTE. Ellers kjennes det ut som rygg og mage skal kollapse.


Andre gravide damer der ute som opplever det samme?



Nei nå må vel husmora foreta seg noe igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar