søndag, august 23, 2009

Menn jeg gjerne skulle hatt i mitt liv


Viggo Mortensen MÅ bare være med her fordi han setter den skandinaviske sjarmen på kinolerettet, til stor glede for oss.



Julian Mchaon er med fordi jeg elsker hans badguy fremtreden i både serien NIP/TUCK og Charmed.



Pablo Fransisco gir masse humor i en ellers kanskje kjedelig hverdag.



Heath Ledger fordi jeg tror at han må ha vært et helt fantastisk menneske.


Johnny Cash er en mann jeg ser utrolig opp til. Jeg føler at tekstene hans gir så mye mening, og at det var noe helt spesielt med hans fremtreden når ham fremførte sin musikk. I mine øyne er Johnny Cash kongen, ikke Elvis.



Brad Pitt, fordi han er så sabla kjekk!


Quentin Tarantino. Han er her fordi ingen menn i hele verden lager like fantastiske filmer som det han gjør. Filmene hans har et helt spesielt særpreg, og alle skjønner at det må foregå mye rart i hodet på denne mannen, kanskje litt forskrudd. Men hva gjør det når han lager så god underholdning?






Må først starte med å si at dette ikke er en rangeringsliste. Dette er bare en oversikt over menn som jeg gjerne skulle hatt rundt meg, av forskjellige grunner. Jeg har uansett verdens beste mann i livet mitt, nemmelig min fantastiske mann Mads. Men man må vel få lov til drømme.

Hvilke menn skulle du gjerne hatt i livet ditt? og da snakker vi såklart om kjendismenn.

Kanskje må jeg følge opp dette blogginnlegget med hvilke kvinnelige kjendiser jeg ser opp til, tiden vil vise.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar