torsdag, august 13, 2009

Mektig lei, Valget!

Kan ikke AP og SV velgere noe annet enn å hakke på de som stemmer blått? Altså Høyre Og FRP.
Synes alltid at AP og SV velgerne hakker og klager på det FRP velgere står for. De får det jo fram som om at de skulle være både rasister og elendige mennesker fordi de stemmer FRP.
Synes dere AP og SV velgere jeg er et så dårlig menneske fordi jeg stemmer FRP? Jeg liker mye av det de står for og jeg mener at en slik forandring kan være bra for dette sosialistiske landet.
De andre velgerne snakker om at FRP kommer til gjøre den værste jobben noen sinne i dette landet. Hvordan vet vi dette før de har fått prøvd seg i førersetet? Og hvor mye bra har egentlig den sittende regjeringen fått til? Jeg synes i hvertfall ikke at den sittende rød grønne regjeringen har gjort en godt jobb.
Alt det blir snakket om er at alt FRP lover aldri kommer til å bli gjennomført, hvordan vet vi dette? og hvordan vet vi at alt det de andre partiene lover vil bli gjennomført? Blir samme regjering sittende igjen kan vi sikkert bare forberede oss på en lik periode som den som har vært nå.
Den regjeringen som sitter har jo allerede brutt mange løfter, så det må da være lov å feile for alle sammen? politikere er da mennesker de også.
FRP blir alltid sett på som den store stygge ulven, så de kan ikke feile de altså?
Alt AP har gjort er å øke skatter og avgifter, det var i hvertfall ikk et løftebrudd.
Synes dere andre velgere skal slutte å hakke sånn på de som stemmer FRP, og ikke få det til å høres som de er Norges værste Nazi samling.
De er mennesker med egne meninger de også. Og det må da være like greit for FRP velgere å stemme FRP som det er for AP velgere og stemme AP? Eller er jeg helt på jordet da?
Slutt å kverruler sånn!!!

2 kommentarer:

  1. Jeg synes virkelig det er helt i orden at folk stemmer på det partiet de har lyst til, så lenge de faktisk stemmer, og så lenge som de foretar en informert beslutning. Ser på partiprogrammene og velger ut fra dette mer enn ut fra propaganda-teknikker og hva som skrives i avisene.

    Men nå må jeg jo si at når du drar alle AP- og SV-velgere over en kam er vel det like ille som hvis andre kritiserer FRP-velgere? Bare en tanke...

    SvarSlett
  2. Følg valget på tv du så ser du hvem som hakker.
    Og de velgerne jeg snakker om vet hvem de er! :)

    Og jeg synes ikke det er noe ille fordi FRP blir alltid sett på som den stygge ulven, kanskje på tide at den lunta snur for en gangs skyld? Også bare en tanke..

    SvarSlett