søndag, mars 08, 2009

Lenge siden siste blogginnlegg

Ja, nå ser jeg jo at det er altfor lenge siden min forrige blogginnlegg. Men grunnen er rett og slett at jeg ikke har hatt noe å skrive om i det siste, men har alikevel tenkt å komme med en liten oppdatering til dere som gidder å lese bloggen mi.
Uken har vært som den alltid bruker, jobbing. Og Mads har jobbet sein vakter, noe som er utrolig kjedelig:/ Ikke gøy å være hjemme alene:/
Men denne uken jobber han tidlig, så det skal bli godt.
På Mandag var jeg hos tannlegen og rotyllte den siste tannen min! så nå er det bare trekking av visdomstenner og noen små hull som står igjen, billig er det ikke men det må gjøres. SÅ FOLKENS! Ha dere til tannlegen en gang i året for en sjekk, tenk dere alle pengene dere sparer.
På bestemte jeg meg for å dra på kino etter jobb. Og da falt valget på BENJAMIN BUTTON:D En helt utrolig film! Jg gråt og gråt der jeg satt på en rad for meg selv. Dette var da en film Mads ikke ville se, så da måtte jeg jo dra alene da. For dette var en film jeg virkelig hadde lyst til å se. Og jeg angrer ikke et sekund på at jeg så den.
Og da jeg kom hjem fra filmen klarte jeg å skli i trappe ned mot leiligheten vår, kjennes fortsatt ut som jeg har blitt banka, og nakken er sikkert skeiv og jeg er blitt en smule smartere etter slaget mot hodet.
Ellers var vi på Bangsund i helgen, kjempe koselig. Lillebroren min var også hjemme fra Bardufoss, hvor han går flyfag. Vi kjørte han til Værnes i dag, Og nok en gang har flyselskapet klart å miste bagasjen han, 3 gang på få måneder. Arg!
Nå skal jeg se CSI så skal jeg finne senga, selv om jeg allerede har sovet mye i dag.

Et lite stemningsbilde for finværet denne uken (hvis vi ikke tenker på vinden så var det fine dager).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar