onsdag, mars 25, 2009

Dette faller viss menn for


I dag da jeg skulle logge meg på msn, noe som ikke er ofte. Kom jeg over en overskrift hvor det stod: DETTE FALLER MENN FOR.
Dette var noe som vekte min interesse. For jeg trodde at de fleste menn fallt for supertynne jenter med store pupper, stor rumpe og blondt hår. Kan jeg ha tatt veldig feil egentlig?

Det første det ser ut som menn faller for er vakkert hår, med fin form og fylde. Da helst i en hestehale eller hår til over skuldrene. Men da virker det jo som om at det ikke spiller noen rolle hvilken hår farge du har, så det er jo bra for alle jenter som er ledige på markedet.
Menn liker visst også jenter som tørr å innrømme at det er greit å ha en mann hengende rundt når foreksempel noe skal skrues sammen eller at bilen kanskje har streiket. Så jenter, innrøm for mannen at dere virkelig har bruk for ham i enkelte situasjoner.
Menn liker heller ikke at vi jenter oppfører oss som en mann. Innerst inne liker de våre skjønnhetsrutner som kanskje krever noen timer på badet før vi skal ut. Også elsker de at vi bruker litt lette parfymer. Så jenter, ikke dynk dere i alt for mye parfymer. Less is more, det er faktisk sant.
Menn liker også at vi jenter har fyldige former. Så alle bør gå for en fyldigere kropp, og ikke catwalk kroppen hvis de vil ha en genuin mann.
Menn liker også jenter som står på sitt. Menn synes at jenter som tørr å si sin egen mening er sexy. Så jenter, dere skjemmer ikke ut mannen deres foran venneflokken ved å si meningen deres, tvert i mot, han kan synes det er veldig sexy.
En mann elsker visst også jenter som bare med latteren og smilet sitt kan få ham i bedre humør på få sekunder. Så jenter, fram med smilet og den flotte latteren deres.
Menn liker også jenter som tørr å være sexy. Så føler du deg vel i trange jeans, topper og tights. Så hiv det på med en gang! Men da må jeg også si min mening, og det er at en kjæreste bør synes du er vakker og sexy selv om du ikke liker å gå i trange klær.
Mennene liker også jenter som tenker. Så derfor bør ikke vi jenter være redd for å drøfte våre tanker og ideer med mennene våre. Det betyr at gutter faller for jenter som tørr å være litt intelligente innimellom.

Og for at en mann skal like deg gått, bør du vise at du er komfortabel med deg selv og den du er. Du bør elske den du er og du bør ha tro på dine valg i livet. Du bør rett og slett prøve å ose av selvtillit.
Dette er noe jeg skjønner at kan være vanskelig, men hva med å føre en dagbok hver dag? Hvor du hver dag skriver en ting du har gjort som du føler at har gitt deg en bedre selvtillit. Det kan være alt i fra en fornøyd kunde på jobb eller bare et hyggelig hei fra kassadama på butikken.

Hva er ditt inntrykk av hva menn ser etter i jenter? Føler du at du er ei jente som menn vil ha? (Jeg vet. Kjempe teit spørsmål. Men dette er faktisk noe jenter tenker på stadig vekk).
Og til slutt, føler du at din selvtillit er på topp? og hva gjør du for å pleie din selvtillit?

Bildet er hentet fra Google.no og kommer fra filmen Australia. Synes bildet passet bra til innlegget mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar