lørdag, mars 21, 2009

Jenter dater eldre menn

Hva er det egentlig med jenter og det å date eldre menn?

Hva er det som gjør det at jenter vil date eldre menn og omvendt?

Har dette bare blitt en trend? Eller gjør de gamle grisene dette fordi de unge småjentene er lettere på tråden enn de som er på mennenes egen alder? For meg ligger det tusenvis av spørsmål rundt dette temaet. Og når jeg skriver om jenter som dater eldre menn mener jeg de mellom 15-17 år.
Når jeg hører om 35 år gamle menn som er sammen med de som knapt har blitt konfirmert blir jeg helt kvalm! Alt i magen min vrenger seg, dette kan da ikke være ekte kjærlighet fra begge sider? Ikke missforstå meg, det er ikke meningen at noen skal føle seg tråkket på. MEN, hva i all verden "ser" en mann på 35 i ei jente på 15? Ikke det at det er noe galt i jenta, men han kunne jo i teorien vært hennes far? eller hennes onkel. Nei, dette er kvalmt!
Kanskje disse mennene dater så unge jenter for at de vil føle seg unge og spreke, eller kanskje de bare er redd for å miste potensen.
Personlig hvis jeg hadde vært en mann på 35 (noe jeg ikke er) hadde jeg ikke sett my interessant i å date en 15 åring, rett og slett for de det er noe som heter modenhet. En på 35 har da ikke akkurat mye til felles med en 15 åring, hva skal de snakke om da? 10 klasse? DONT ASKE ME!
Og det som er enda verre, er jo at dette er ulvolig! så hvor er foreldrene?
Da må jeg også snu litt på dette, det er sikkert ikke så enkelt for den eventuelle jentas foreldre å følge med og nekte henne mye av det som foregår i livet hennes. Men de kan jo i teorien anmelde den eventuelle mannen ?

Personlig synes jeg at så lenge personene er litt innenfor den samme aldersgruppen er det meste greit. Hva synes dere? Hva er å dra den for langt? Hva er den perfekte aldersforskjell?

Dette er et rent hypotetisk innlegg, og er mine egne synspunkter. og det ikke meningen at noen skal føle seg truffet.

3 kommentarer:

  1. Enkelt og greit: Jo nærmere null, jo trangere hull :P

    Ja, d e ekkelt, men d e nok derfor eldre menn går etter yngre jenter. Og/eller pedofili. Og jentene e nok golddiggers uten någen ordentlig farsfigur.

    SvarSlett
  2. ÆsjX-D Men sikkert rikti Amanda...
    Æ ska itj sei så my tru æ Tine:-p
    Men æ veit at d ofte e utnytting av de onge veitjan da.... Dæm får som regel nå ferr d å sånn liksom... Men tja... Veit itj om akkurat æ å du har diskutert d før, men vi kanj gått jør d på MSN eller nå;) Ikke her:P
    Men eni me dæ ja...

    SvarSlett
  3. Hehe, d kjæm jo helt an på :)
    Men nånn gang e d på kanten suns æ ja :)
    D e d som e så skummelt, aill dæm som bli utnytta :/ E jo ikke sånn i alle tilfellan, heldigvis. Har bare sjett my forskjellig opp ijænnom tia...

    SvarSlett