tirsdag, mars 31, 2009

Paradise Hotel.



Jeg er vel ikke den eneste her til lands som hver kveld klokken halv ti sitter klistret til tv skjermen. Det er nemmelig Mandag-Torsdag at Paradise Hotel Går på Tv3.
De fleste vet vel hva dette konseptet går ut på, men tenkte jeg skulle skrive litt om det alikevel.
I den Norske versjonen er det Naken modellen Triana Iglesias som er Programleder.
Det handler jo om at en gjeng mennesker blir sendt til et luksushotell, hvor de i mange uker skal kjempe for å beholde partneren sin og en plass på hotellet.
Og til slutt står et par som vinner.
Leste også på nettet at forskere sammenligner Paradise Hotel med et eventyr, og at derfor vi mennesker ikke kan noe for at vi bare må se på. De mener at serien treffer noe dypt i oss, hva nå enn det skal være. Jeg har i hvertfall blitt helt hekta!
Men i det siste har det virkelig skjedd mye rart på hotellet. Mats måtte dra Pga. Helt utrolig teit twist i spillt, VI VIL HA MATS TILBKE!
Og i går da jeg så klippe fra kveldens episoe fikk vi se at nehgar fikk et brev som hun ikke klarte å lese høyt fordi hun gråt sånn. Så fikk vi se at en ny person kommer inn, og det så virkelig ut som nanna på håret! Og Iris og Lene så virkelig glade ut, så sippejenta kommer vel inn igjen.
Men håper jo også at Mats kommer inn igjen snart, er helt rart når han ikke er med lengre.
Ja, dette er det jeg kaller søppelshow! Men som forskerene sier, vi kan ikke noe råd for at vi bare må se på dette.
Også må jeg si at jeg ynes det var dumt at Yvonne gikk ut, synes heller at Nanna kunne gått ut på den første par sermonien.
Og stakkars negar som ikke vet hva det vil si å tråkke i salaten.

Ser du på Paradise Hotel? Hva synes du om det?



Nanna, Yvonne, Gakk gakk (Negar) :P

Bildene er hentet fra Google.no

3 kommentarer:

  1. Jeg har ikke sett så mye på paradise faktisk men av det lille jeg har sett så har jeg funnet ut at jeg blir rett og slett gaaaaal av de leppene til Negar.. de er så stygge å ekkle.. rart hun ikke ser det selv å får fikset litt på dem igjen.. for det trengs spør du meg:P

    SvarSlett
  2. Følger nok med ja :D Gubben ser på CSI på TV`n på stua, mens jeg er forevist til soverommet for å se Paradise Hotel der. Helt greit for meg.

    SvarSlett
  3. Hahaha :P Hadde vært noe å had to stykk tv ja :D

    SvarSlett