tirsdag, mars 17, 2009

Nordmenn og SØPPELTV!!!


Hva er det egentlig med oss Nordmenn og søppeltv?
Jeg sier ikke at alle oss Nordmenn følger med på disse forskjellige variantene av Søppeltv, MEN flertallet gjør vel det? Eller tar jeg feil da?
Lurer egentlig veldig på hvor mange nordmenn som benker seg foran tvn hver dag klokken halv 8, såklart for å se Hotel Cæsar. De har sikkert hvertfall 400 000,- Seere hver dag. Eller tror du det er for lite? Eller for mye?
Selv har jeg alltid vært fast seer av hotel Cæsar hver uke dag. Men nå må jeg inrømme at det ikke lenger fatter min interesse lengre, grunnen? Jeg synes rett og slett at historiene i serien har blitt for tynne. Alt var mer troverdig i serien før. Men nå skal det også sies at det står på hos meg hver dag selv om jeg ikke ser på.
Og etter at jeg hadde sett første episode av Karl den 3 måtte jeg bare le! Makan til søppel altså, ingen god historie og ingen gode skuespillere. Jeg synes at denne serien rakker ned på alle de gode gamle seriene som: Mot i Brøstet, de syv søstre og kanskje til tider Karl og co. Det var jo her alle de gode skuespillerne var med. Men de fleste av de er desverre ikke med oss lengre:/ Noe som er utrolig trist. jeg gråt den dagen jeg hørte Arve Opsahl var død.
Også har vi jo Ungkaren da, også noe som sitter høyt på søppel stigen. Men uansett hvor teit hele konseptet er må jeg bare følge med!
Og sist med ikke minst: PARADISE HOTEL!!! Også en serie som går under det jeg legger i søppeltv, en utrolig teit og tynn serie. Men jeg er hekta, og må få med meg hver episode uansett hva! Så konklusjonen er vel at vi Nordmenne trenger søppeltv inn i blodet hver dag?

Hva ser dere på som søppeltv? Og hvilken serie er den værste? Og ser dere på alle disse latterlige seriene?


Bildet er tatt i fra Google.no

5 kommentarer:

  1. Hahah! Sier meg såååå enig :) Selv ser jeg ikke på hotell cæsar eller noen av de andre norske seriene, men følger med på Ungkaren 20-40 nå, og også Paradise Hotell. Må liksom bare. Ellers må jeg få med meg 71 grader nord og farmen når det går. Søppel for meg er nok spesielt Paradise Hotell og Big Brother.

    SvarSlett
  2. Cæsar er et nekt! Verste søppelet.
    Har jo vært innom alle disse seriene en eller annen gang. Det er jo kun for tidsfordriv! Men seriøst, er det ikke derfor man ser på TV?

    Vil man ha noe mer informativt, kan man jo surfe, lese en bok eller leie en dokumentar.

    Jobber også i barnehage forresten, det er digg det!

    SvarSlett
  3. Ja, jeg tror også det rett og slett er noe vi gjør for å få timene til å gå.
    Lurer på hva de gjorde før i tiden jeg.

    Barnehage er såååå koselig<3

    SvarSlett
  4. karl III suger.. det finnes ikke ord som kan beskrive hvor dårlig den serien er.. Men hotell cæcar ser jeg på.. vet ikke helt hvorfor.. har blitt en vane:P

    SvarSlett
  5. Tipper at Karl serien kommer til å bli tatta av jeg, går jo ikke an å sende sånnn søppel.

    SvarSlett