lørdag, mars 14, 2009

Mine Favorittsanger/artister




Tenkte jeg skulle legge ut en liste her på bloggen min, av mine favorittsanger for øyeblikket. Dette er da sanger jeg synes alle bør lytte til, helt fantastiske sanger etter min mening.
Her kommer listen:

Nickelback-Gotta be somebody
Coldplay-Yellow
Coldplay-Fix You
Coldplay-Viva La vida
Bob Dylan-Lay Lady Lay (Ikke Magnet, det må være originalen med Mr.Dylan)
Bob Dylan-Like a Rollingstone
Bob Dylan-Times They are a changin
Josh Groban Feat Charlotte Church-The Prayer
Josh Groban-To where you are
Ozzy Osbourne-Crazy Train
Justin Timberlake- SexyBack
Justin Timberlake-Cry me A River
Justin Timberlake-Rock Your Body
Justin Timberlake-Dead and gone
Madonne Feat Justin Timberlake-4 Minutes to save the world
Michael Jackson-You Rock my world
Michael Jackson-Thriller
Enirque Iglesias-Be wih You
James Blunt-Tears and rain
Stone sour-Through the glass
Pink floyd-Shine on you Crazy diamond
Johnny Cash-I got Stripes
Johnny Cash-Ring of Fire
Johnny Cash-Cry,Cry,Cry
Johnny Cash-Personal Jesus
Johnny Cash-Jackson
Johnny Cash-Get Rythm
Johnny Cash-God`s Gonna Cut You Down (Min Favoritt)

Som dere ser er jeg en ganske stor Johnny Cash Fan, hvem er deres favoritt artist? Og hva er deres favoritt musikk?
Legg igjen en beskjed i kommentator feltet.

Er også en stooor fan av Bob Dylan, elsker litt country og en dæsj folk musikk.
Denne listen kan plutselig bli oppdatert igjen.


(Bilder av de fantastiske artistene er hentet fra google).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar