torsdag, mars 19, 2009

Da var nok et legebesøk over..

Ja, da var mitt fjerde legebesøk på kort ti over.
Måtte rett og slett dra tilbake etter lang tid med: Magekniper og ryggsmerter.
Legen gjorde diverse underøkelser og tror kanskje det kan være salmonella jeg har fått. Lurer på hvor jeg eventuelt har fått det fra, for det kan jo ikke være bra! Ble tatt en haug med blodprøver, blant annet leverprøver. Skulle få beskjed hvis det var noe med prøvene. Skal også tilbake neste Torsdag, for nå skulle vi finne ut hva som feiler meg. Kan ikke fortsette å gå sånn som dette. Er nå da sykmeldt ut neste uke :/ For nå måtte jeg slappe av sa legen, så får da vel prøve på det nå da!

Noen som vet masse om salmonella? eventuelt har hatt det?

Det er veldig sjelden det smitter mellom personer i hvertfall, dette får man som regel fra mat, egg fjærkre kylling osv.
Så får håpe blodprøvene er helt fine.
Og at mageknipen og ryggsmertene går over.

Jaujau, klage blogg i dag :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar