onsdag, februar 25, 2009

Uken Hittil:)

Kanskje litt seint å skrive om uken hittil, ettersom uken snart er ferdig.
Men synes det er lenge å vente helt til Fredag med å skrive hvordan uken har vært. Og ettersom min fantasi for tiden er elendig tenkte jeg at jeg kunne skrive hvordan uken har vært hittil.
Har egentlig ikke gjort noe spesielt denne uken, men jeg var jo til Tannlegen på Tirsdag. Tok nest siste rotfylling, og nok en gang gikk alt smertefritt. Kjenner faktisk ikke en gang at hun setter sprøyten, og det er da positivt. Har faktisk nå mistet nesten all min skrekk for tannlegen. Er jo såklart litt nervøs før jeg skal innn, men det er jo bare normalt.
Gruer meg mer til neste gang (Mandag) ikke til rotfyllingen, men til trekking av visdomstann. Huff, har aldri gjort det før. Noen som har erfaring med det? er det vondt? Trenger litt mentale forberedelses råd;O
Etter jeg var hos tannlegen gikk jeg innom Trondheimtorg. Ettersom det var en halvtime til bussen min gikk. Og da var jeg innom Christiania Glassmagasin og kjøpte to nye vin glass til samlingen vår. Og så gikk jeg innom Gina Tricot, en butikk jeg faktisk aldri er innom. Men jeg fant fort ut at de hadde mye fint til en rimelig penge. Så Gina Tricot er ikke bare en fjortis butikk i mine øyne, selv om det er mye jeg aldri ville gått i!
Så kjøpte meg da en Fiin Cardigan og to Singletter, ettersom singletter er en forbruksvare hos meg. Blir hull på sidene for at jeg drar sånn i dem.
Flere med samme problem?:P Jeg var også på legevakten på Lørdag, blir jo aldri bra i halsen min. Men han sa at ingenting var galt, så fikk jeg smertestillende for halsen. Ikke at det hjelper! arg, er så lei av å gå sånn altså.
Ellers har det som sagt skjedd lite denne uka.
Laget Bali kylling gryte med ris og salat i sted:D Det er NamNam det! Selv om kylling ikke er noe Mads er så glad i, men han overlever da:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar