onsdag, februar 11, 2009

Popular (Tv Serien)




For noen uker siden kom jeg til å tenke på en serie jeg fulgte med da jeg gikk på ungdomsskolen eller enda tidligere enn det. Jeg kunne ikke komme på hva den het, men til slutt gikk det opp for meg, den het nemmelig Popular. Og guri meg som jeg elsket den serien, devserre ble det visst bare laget to sesonger hvorav jeg har lastet ned begge nå.


Popular er i hvertfall en drama serie som handler ungdommer ved Kennedy High School.


Og da blir vi godt kjent med disse karrakterene:

-Lesli Bibb Spiller den populære Brooke Mcqueen


-Carly Pope Spiller sam mcpherson den litt ukule jenta


-Tamara Mello spiller miljøaltivisten Lilly Esposito


-Christopher Gorham spiller den ganske så kjekke Harrison John


-Sara Rue spiller Carmen Ferrera som har komplekser for kroppen sin


-Bryce Johnson spiller den populære fotballspilleren Josh Ford


-Tammy Lynne Michales spiller den tvers igjennom onde Nicole Julian


-Ron Lester spiller Sugar D


-Leslie Grossman spiller den merkelige Mary Cherry


-Lisa Darr spiller den omtenksomme Jane mcpherson


-Scott Bryce spiller den Gammel kjekke Mike Mcqueen


-Diane Delano spiller Den artige læreren miss Bobby Glass Sir


-Adria dawn Spiller April Tuna




Føler ikke for å nevne flere, for etter min mening er disse de viktigste skuespillerne. MEN jeg kan jo nevne at Wentworth Miller spiller en merkelig skrue som vil bli chearleader i to epsidoder.




Jeg er sikker på at det er mange flere på min alder som fulgte med på denne fabelaktige serien for en del år tilbake.


Hovedhandlingen går jo rundt Brooke og Sam som hater hverandre på skolen. Men helt plutselig viser det seg at foreldrene deres er forelsket og de må forholde seg til hverandre på en helt ny måte enn hatet de førte mot hverandre før.


En typisk tenåringsdrama som jeg synes det er kjempe morro å se på nytt:D Venter bare på at sesong 2 skal bli ferdig nedlastet nå!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar