mandag, februar 02, 2009

Ny uke, nye muligheter?

Ny uke, nye muligheter? er det ikke det alle sier? Det er i hvertfall et ordtak jeg har en del tro på.
Nå er det Mandags kveld og i morgest startet jeg på en ny uke på jobb. Kjempe godt å starte på en ny uke, blir mer utslitt av disse helgene hvor man sover og bare daffer enn det jeg blir av dagene på jobb jeg.
Jeg har også i dag hatt en kjempe flott dag på jobb som jeg alltid bruker å ha. Var også kjempe koselig å få møte datteren til førskolelæreren vår i dag, hun var kjempe søt. Ellers har dagen gått sin vante gang.
Fikk mail i fra sparkjøp i dag, en henteseddel om at jeg kunne hente ut pakken min. Men på posten sine sider står det at pakken har vært der siden 28 Januar, noe de også sa nede på butikken. Så jeg lurer ganske enkelt på, de bruker nesten en mnd på å pakke en pakke, så tar det 14 dager å sende den, så tar det nesten en uke å sende en mail, OMG. Flere som har dårlig erfaring med dem?

Nå sitter jeg bare å ser tv å surfer litt på nettet. Gleder meg veldig til Jobbdagen i morgen, for da skal vi i gymsalen:D Alltid koselig å møt de andre ansatte:D

1 kommentar:

  1. æ ha venta på min pakke i en mnd, og dn ble itj sendt før i går..så ja dæm e treig.

    SvarSlett