lørdag, februar 21, 2009

MGP, Nordmenn har vett!


Jeg har ikke fulgt så hardt med på den norske melodi grandprix i år. Vet at da jeg var yngre var jeg fast klistret til skjermen hvert år. Men nå synes jeg det har blitt så mye styr rundt hele greia. Før var det en runde i Norge, og så etterpå den internasjonale finalen. Men nå er det jo flere delfinaler, og en sista sjanse før finalen. Blir litt for mye synes jeg, tror det er en av de største grunnene til at folk kanskje ser mindre på det nå, fordi det rett og slett har blitt alt for mye styr rundt det!
Men, det var egentlig ikke mitt negative syn på den norske MGP jeg hadde tenkt å skrive om nå. Det jeg hadde tenkt å skrive om var nettopp det at jeg faktisk etter MGP showet i kveld mener at Nordmenn har litt vett i skallen sin. De sendte nemmelig Alexander Rybak videre til den internasjonale finalen. Noe som er helt fantastisk! Kjempe bra at han danket ut jenta som jeg virkelig ikke synes at har noe i MGP å gjøre.
Jeg har nemmelig aldri likt denne jenta, Tone Damlie Aaberget. Skjønner heller ikke helt hva som er så flott med hverken musikken eller stemmen hennes.
Og oppi alt det sitter hun og innbiller seg selv at hun IKKE spiller på sex. Da synes jeg hun kan ta en titt på sceneantrekket sitt i MGP og musikkvideon, så vil hun fort tape en diskusjon om hun spiller på sex eller ikke. Enhver oppegående person ser at den jenta spiller på sex. Og hadde hun ikke spilt på sex tviler jeg på at hun hadde kommet så langt som hun nå har.
Neida, hun er sikkert en kjempe jente. Men da synes jeg hun skal begynne å bli litt mer ærlig! Ellers kan hun fort dale ned fra kjendisheaven!

2 kommentarer: