mandag, februar 23, 2009

Disse Forbaska ArbeiderpartiFolkene!

HÅPER INGEN FØLER SEG TRUFFET AV OVERSKRIFTEN TIL DETTE INNLEGGET!!!

Jeg har aldri vært en tilhenger av Arbeiderpartiet, det største søppelpartiet som har sett dagens lys etter min mening. Jeg kan vel si at det meste av min såkalte "hets" er rettet mot Sør-Trøndelags AP. Og det kommer av den enkle grunn at deres forrige valgkamp virkelig ikke var en dans på roser for helt uvitende folk! Og dette mener jeg bokstaveligtalt.
Rosene partiet delte ut på forrige valgkamp var nemmelig produsert av underbetalte Litauere ved Frostaflor. Helt forkastelig av et parti å gjøre noe sånt. Spesielt av et parti som er såååå opptatt av frihet, likhet og Oooo store solidaritet. Likhet? Hadde det vært noe likhet her i verden hadde vi ikke gjort forskjell på ansatte.

Tenkte jeg også måtte sitere litt fra AP sine hjemmesider:

Frihet fra fattigdom og undertrykkelse, og frihet til utfoldelse av skapende evner og muligheter.
Like rettigheter og plikter for alle, og like muligheter uansett sosial bakgrunn, kjønn religion eller etnisk opprinnelse.
Solidaritet med mennesker over hele verden, og med kommende generasjoner.

Alle disse punktene er bare bullshit! (Beklager til alle mine lesere for denne stygge ordbruken) ;O
Den dagen hvor vi er fri for fattigdom og undertrykkelse skal jeg personlig donere alt jeg eier og har til AP, og bøye meg i støvet for dem.
Når de stolt kan si at det er like rettigheter og plikter for alle, og like muligheter uansett bakgrunn, kjønn religion og etnisk opprinelse, er den dagen det er fred i midtøsten.
Solidaritet er noe vi ikke nordmenn vil klare før AP er ut av veien, virker ikke akkurat som det er det de ønsker aller mest! Bare se på de stakkars Litauerne!!!

Beklager min frustrasjon, håper ingen føler seg truffet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar