lørdag, februar 14, 2009

Min Valentine`s day hittil


Først må jeg starte med å si at jeg ikke helt skjønner dette med hvorfor Norge alltid skal Amerikanisere seg sånn hele tiden. Men når sant skal sies, så er det jo veeeeldig koselig å ha en sånn dag hvor man kan gjøre noe ekstra koselig med den man er veldig glad i.
Jeg må også innrømme at jeg den siste uken har gått å "mast" litt til min kjære Mads om at Lørdag den 14 Februar faktisk er Valentines day og om han har fått med seg dette. og det hadde han jo faktisk. Så i dag har vi vært på Egon i prinsens gate å spist Pizza og bare kost oss, kjempe masse. Dette e jo faktisk man bør gjøre litt ofte egentlig. Og det var jo han som spanderte i dag, kanskje det blir meg neste gang. Er for likestilling som dere sikkert skjønner.

Vi hadde også egentlig tenkte oss på kino, men fant ingen film som vi begge ville se. Også gikk d til så merkelige tider synes vi.
Så da ble det til at vi dro på Mix å leide 2 filmer i stedet. Og da falt valget på disse: The Ruins (Skrekkfilm) og Tropic Thunder. Jeg er så utrolig glad i skrekkfilmer, ingen romantiske jente filmer her i gården nei!!! Så håper da at disse filmene er underholdene.
Vi dro også innom Bunnpris å handlet litt "nammis" .
Og jeg fikk verdens søteste Roser fra min Kjære:D :D :D Kjempe fine, og jeg som eeeelsker blomster!

Håper ellers at alle har hatt en fin Valentines dag og at resten av kvelden også blir like så fin:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar