lørdag, februar 14, 2009

Elimidate


Elimidate er et utrolig TEIT sjekke program som går på Tv Norge.

Det handler enten om en mann eller dame som på en dag skal date 4 damer/menn. Og utover dagen blir en og en "dumpet" Eller "eliminert" som det så fint heter.

Etter min mening er det Alltid med ei Hurpe, en eller to som sier i mot hurpen, og en person som konstant går uten å si et ord.

Noen av damene/mennene er pene, og noen mindre pene. Og det kommer virkelig fram i programmet.

Spesielt når det er en mann som jakter på en dame. Det er konstant krangling om alt hele tiden mellom damene! Det er skikkelig teit, og jeg blir faktisk flau her jeg sitter i stolen. Og så ender det alltid med at spesielt mannen velger enten hurpen eller en av de som har kranglet veldig med hurpen, slår aldri feil.

Tror ikke disse såkalte "forholdene" Kommer til å vare. Så hadde jeg vært på søken etter noe hadde ikke dette vært et program jeg hadde meldt meg på.

For alle de som melder seg på dette må være hjernedøde hurper som sikkert egentlig blir hedanhaunta av tv selskapene!

Er faktisk pinelig å tenke på at det er warner brothers som har laget dette søppelprogrammet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar