søndag, februar 08, 2009

Nervøs før legebesøk

Nå har jeg gått i lengre tid med vond hals og en elendig form!
Har til og med gått på en antibiotikakur som vikrelig ikke har hjulpet på halsen. I dag er det akkurat en uke siden jeg var ferdig med denne, man burde da vel vært bra nå? Men den gang ei. Derfor har jeg i all min elendighet;P Funnet ut at nok en tur til legen er på sin plass.
Regner med at jeg får time når jeg ringer i morgen tidlig.
MEN det merkelige er at (Jeg som aldri har hatt legeskrekk) Nå plutselig har utviklet en syk angst for leger, sprøyter og HELSESEKRETÆRER. Og jeg som selv er helsesekretær, og har tatt blod prøver osv på andre. jeg har jo til og med vært forsøkskanin da mine medstudenter skulle ta blodprøve. Jeg syntes da ikke at det var noe som helst skummelt, hvorfor synes jeg det plutselig nå da? Kan man bare pluteslig utvikle en slik fobi? Eller spiller hjernen min meg et puss? For det er noe den er veldig flink til skal jeg si dere!
Neida. Je vet jo at det ikke er noe å være nervøs for, er uansett lurt av meg å få sjekket ut hva det kan være, slik at jeg ikke blir værre, for det vil jeg altså ikke bli!!
Så ønsk meg lykke til, og be til høyere makter om at jeg slipper alt som har med blodprøver osv å gjøre;O

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar