søndag, februar 15, 2009

Selges disse i Norge?


Etter mitt besøk til Cape Town for et år Siden, har jeg nå lett hele Trondheim etter en Parfyme og foundation som jeg kjøpte på en butikk der nede. Butikken heter Edgars.
Jeg har også sjekket Strawberrynet med kan verken finne foundatioen eller parfymen jeg kjøpte der nede.
Parfymen heter godesse, og den blir visst kun laget i Sør-Afrika, så det er vel lite sansynlig at jeg vil finne den her til lands.
Foundatioen er fra Revlon og heter new complexion, har lett over alt her i Norge men kan ikke finne den. Noen som har sett den noe sted? Bildet ser dere øverst:D Tips tas i mot med stor takk! Er nemmelig tom for den foundatioen nå:/ Selger de i det hele tatt revlon i Norge?

3 kommentarer:

  1. Ingen som har sett noen av disse produktene i Norge?:/

    SvarSlett
  2. Dæm ska selg revlon i norge for at æ har ein øyenskygg fra det merke, veit cubus ha solgt det.

    SvarSlett
  3. Okej, da får jeg sjekke cubus:D Liker revlon sine produkter eller best...

    SvarSlett