søndag, mai 31, 2009

I kveld har vi kost oss med kake.

I kveld har jeg og Mads kost oss med Kake. Er ikke sikker på hva kaken jeg laget heter, Har jo laget den en del ganger. Jeg laget den ikke fra bunnen av, men jeg gjorde det bare slik:
En pakke brownies blanding, 1 pakke vanilje krem og en pakke sjokolademousse.
Jeg er vel kjempe lat som ikke lager den fra bunnen av, men personlig synes jeg den blir like god når man gjør det så enkelt som dette.
Noen som vet hva den heter? Kanskje det er noe med brownies eller noe.
Uansett, her er bilder av herligheten:

Grunnen til at den ser litt "rar" ut på toppen er at
Mads har vært å tjuvsmakt :P



Her s den kanskje litt små rar ut, men den var
Veldig god, som den alltid er!




Slenger også med et bilde av søte katten Mia. Som vi har passet for de vi leier hos mens de har vært i syden. Verdens beste kattepus!

1 kommentar: