lørdag, mai 30, 2009

Da var det langhelg, og STRÅLENDE SOL!

Ja, nok en lang helg har kommet, og ikke nok med det ute stråler solen høyt på himmelen! Kan livet bli bedre?
Jo, det kunne vel vært bedre om vi hadde hatt utemøbler så vi kunne sittet ute i det fine være, lurer på når det kommer til å skje jeg.
Så jo på noen utemøbler på Europrise, MEN i følge Mads var disse for barn? Hvis jeg skjønte ham rett. Ser for meg at jeg og Mads sitter ved et lite bord med små stoler ja, hadde sett veldig bra ut.
Uansett, tilbake til det med lang helg. Har vært en del langhelger og fridager i det siste, noe som er utrolig godt, for kjenner at jeg er små sliten.
Har ikke store planer for helgen da, men jeg har velig lyst til å dra med Mads på kino for å se Engler og Demoner, noe han ikke har lyst til. plutselig har han blitt så lite filmintressert som det går an, veldig kjedelig ettersom at jeg elsker film! Spesielt det å gå på kino. Kanskje jeg skal dra alene til uke eller noe, det har jeg gjort før så.
I kveld blir det i hvertfall taco brus og snop! Og avslapping.
Har også tenkte å bake ei kjempe god kake, sånn med brownies, vaniljekrem og sjokolademousse, den er god altså.
Skule vel egentlig ha hevet meg i rundt meg litt rydding nå, pluss at jeg skulle ha vasket badet.
Vi passer også katta til de opppe, har ikke sett henne siden i går ettermiddag, hun er vel over alle hauger. Men er jo så fint vær nå at hun synes vel bare det er herlig å være ute.

Nyt helgen da folkens, og kos dere i det fine været, spesielt dere som har utemøbler.
Hva skal dere gjøre i helgen da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar