lørdag, mai 23, 2009

Mine sommerBlomster.

Er så mange andre som legger ut bilder av blomstene de har i hagen sin, så da må jeg også hive meg på den trenden..

Jeg har jo ikke noen egen hage, for vi leier jo leiligheten vi bor i. Men vi har en veldig fin platting som jeg har prøvd å pynte opp litt.
Er bare blomster og slike ting enda, men håper vi kan skaffe et bord med noen stoler så vi kan sitte litt ute, kanskje vi bør innvistere i en grill også :D


Her er et bilde av mine drivhus, hehe. Her vokser:
Sukkererter, dill og tomater. Er vel egentlig forseint
Med tomater da, menmen..




Her er klatrerosebusken min, vet ikke om slike
kan stå i potte da men, satser
på at det går flotters!


To andre søte blomster.


Det var da min såkalte pyntede platting :D
På det første bildet er det også to sånne for å ha stearinlys i, skal stå på et bord når vi får det. Som dere ser regnet det når disse bildene ble tatt, men plantene blir jo alltid gla for regn!

Har du plantet på plattingen eller i hagen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar