onsdag, mai 27, 2009

Enkelte mennesker har ikke et liv!

Nei, enkelte mennesker kan umulig ha et begivningsfullt liv. Og dette har jo gått opp for meg før, MEN enkelte ting gjør at dette er noe som går fortere opp for meg enn før.

Noe jeg har lagt veldig godt merke til her i Trondheim etter at vi flyttet hit, er at etter hver helg er de rutene i buss skurene rundt om i Trondheim Knust.
Hvilke mennesker er det egentlig som gjør sånt som dette? dette er jo noe som skal gjøre det enklere for oss å vente på bussen hvis et foreksempel regner som bare det.
Hvorfor må noen ødelegge sånn for andre?
Og så tar det jo velig lang tid før det kommer opp nytt "glass" der hvor pøblene har knust det.
Hva kan man gjøre for å få slutt på dette da?
Jeg satt her å tenkte på at det kanskje skulle vært noen overvåkningskameraer rundt om ved buss skurene, eller hadde det funket dårlig? Og hvor skulle de eventuelt plassert disse kameraene? I hvertfall her på Bratsberg tror jeg et kunne blitt små vanskelig, er jo bare skog her.
Jeg er sikker på at dette er tanker og spørsmål som allerede er tatt opp for de som har ansvaret for disse buss skurene. Håper i hvertfall at de finner en løsning. Selv om det kan bli vanskelig, ettersom slike pøbler alltid vil være der.
Jeg irriterer meg hvertfall over slike mennesker som har så lite respekt for ting rundt seg!
SKJERP DERE!!!!!

Vet dere av ting som gjør at dere føler at mennesker ikke har noe liv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar