torsdag, mai 14, 2009

Går visst lang tid mellom jeg skriver her!

Jeg ser jo nå at det går veldig lang tid mellom at jeg skriver her hver gang.
MEN, jeg har jo mine grunner, som alle andre.
Som dere sikkert har sett i mitt forrige innlegg venter jeg og Mads en ny verdensborger i Desember en gang, Noe vi gleder oss masse til.
Men to av grunnene til at jeg har blogget så lite er: Jeg har slitt enormt my nå i begynnelsen av dette svangerskapet, kvalme, slapphet osv. Pluss at en del andre ting også går veldig innpå meg. Men alt ordner seg etterhvet, håper vi.
Jeg har også rett og slett ikke hatt NOE som helst å blogge om. Og jeg ser ikke vitsen å sitte å bare skrive svada som: Hei folkens, hakke tid til å blogge nå, men lover å blogge later love u, kisskiss...
Blæh, hater sliker blogginnlegg. Det er skikkelig svada.

I dag var jeg hos legen NOK EN GANG. Har vært så mye til legen den siste måneden at jeg ikke en gang husker hvor mang. Men nå vet vi jo hva problemet buner i :D Og godt er det!
Var uansett veldig godt å få snakket med legen min om forskjellige ting, føler meg mye lettere.

Nå sitter jeg å ser på en dokumentar som heter til Kina uten penger, en utrolig artig dokumentar. Tror det var disse to fyrene jeg og julie så i Sør-afrika? Hvis jeg husker rett.
Koser meg også med eplebiter, pærebiter og vaniljekesam. Og Biola (som er så godt for magen) skikkelig mums!

Ellers gleder jeg meg til PH finale i kveld, etterfulgt at premieren på den danske:D
Tror faktisk den versjonen blir bedre enn den Norske, men ikke vet jeg!




Setter utrolig stor pris på familien min, ikke lenge til vi skal hjem ei helg igjen. Gleder meg!

Ha en fin kveld alle sammen :) Snart helg nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar