søndag, mai 24, 2009

Da er helgen over for denne gang.

Nok en gang er en helg over. Tok helg på Onsdag, men føles ut som denne helgen har gått like fort som alle andre helger.
Har egentlig skjedd veldig lite denne helga.. Onsdagen var Mads på fest gjennom jobben, så jeg var da hjemme alene. Og jeg var helt skutt! Aldri vært så sliten før, tror denne graviditeten kan ha noe å gjøre med at jeg fort blir utslitt. Så håper den kommende uken går bedre, og at jeg klarer å innstille meg på at det IKKE er helg før Fredag.
Torsdagen gjorde vi også lite, tror mads hadde litt fylleangst så vi tok bare den dagen med ro. Mads måtte jo også jobbe på Fredagen, så da var jeg hjemme alene.
Ellers har vi brukt store deler av helgen på vasking og rydding. Har blitt en del "kattvask" I det siste, jeg har jo vær en del plaget med både kvalme, hodepine og ryggsmerter, så jeg har liksom ikke klart å ta i de store takene. Heldigvis er Mads tålmodig og tåler all denne såkalte sutringa mi, ALL ÆRE TIL HAM!
Og i dag på søndag har vi også gjort unna en del rydding.
Vi kjørte også til Tiller, hvor vi kastet 4 fulle poser med klær i en sånn dunk, så da håper jeg disse klærne går til noen som virkelig trenger dem! Og at de nå slipper å ligge å ta plass her hos meg. Vi trenger jo all plassen vi kan få nå når det er en liten krabat på vei.
Ellers ser jeg fram til denne uken, skal nemmelig passe Mia, katten til de vi bor oss mens de er i syden, verdens søteste katt! Koselig å adoptere henne litt :D

Håper alle har hatt en fin helg, og lykke til i den nye uken :) Husk nå nærmer vi oss sommerferie! En god motivasjon det ja :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar