søndag, mai 31, 2009

Konkurranse, vinn en pakke seabands!


Tenkte at jeg som alle andre kunne ha en liten konkurranse på bloggen min!
Jeg brukte Seabands en stund, men følte ikke at de funket på meg.
Dum som jeg er kjøpte jeg 2 pakker, for trodde det var et sånn bånd i hver, men neida det var jo to. Så da har jeg en uåpna pakke, som jeg tenkte noen av dere kunne få æren av å vinne!!
Det er altså en pakke med to seabands i, i den vanlige gråfargen.
Det sies at Seabands skal hjelpe mot kvalme, fordi det presser på et speseilt punkt i håndleddet som styrer kvalmen.
Så vil du vinne? Alt DU trenger å gjøre er å skrive når du har termin, ja denne konkurransen er rettet mot kvalme gravide damer!
HUSK Å LEGGE VED MAIL ADRESSE!!! ELLER DITT BABYVERDEN NICK, MEN HUSK OG SKRIVE BABYVERDEN OGSÅ!

Vinneren blir kontaktet via mail eller via PM på BV :)

7 kommentarer:

  1. Har termin 03.10.09. BV eplemos

    SvarSlett
  2. Jeg har termin 21.12.o9.
    BV MichelBergen.
    Mizz_micha822@msn.com

    SvarSlett
  3. 13. desember. Er 12+2 og spyr som en gris hver eneste dag fortsatt :/

    SvarSlett
  4. har termin 18. januar 2010. BV matmor

    SvarSlett
  5. termin 15 januar 2010. bv cathrin^^

    SvarSlett
  6. Termin 1 august :)
    aseirensuhr@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg er forresten "superpia" på babyverden :D

    SvarSlett