mandag, mai 25, 2009

Top-Model

Ja, når har jeg faktisk begynt å følge med på Top-Model USA igjen.
Er mange år siden jeg fulgte skikkelig med på det, men husker da at det var ei ved navn adrianna eller noe som vant da. Syntes hun var helt fantastisk jeg!!! En perfekt vinner.

Nå går det da en ny sesong av serien på tv3, vet ikke hvilken sesong det er, er et mulig at det er nummer 10? eller kanskje det var nummer 8? Jeg husker ikke helt.
MEN, det som er spesielt i år er at det er med en transe. Altså, en person som er født mann men er kvinne innerst inne.
Personlig synes jeg dette er en helt fantastisk KVINNE (Og ja, jeg skriver kvinne, for hun er like mye kvinne som de andre bortsett fra kjønnsorganet sitt), Håper hun når langt.
Blir nesten litt lei meg av å se på fordi mange av de andre jentene snakker så stygt om henne, at de er gammeldagse og at dette er en konkurranse kun for kvinner.
Men jeg tror de holder på å innse at hun er en sterk konkurrent som de bør passe seg for!

HEIA ISIS!



1 kommentar:

  1. sommerfugler85tirsdag, mai 26, 2009

    digger Isis, og digger at hu bitcha som er så sykt ovenpå røyk ut! :) hehe

    SvarSlett