mandag, juni 01, 2009

Da var langhelgen over :/

Nok en lang helg har nå kommet til en slutt, og så trist som jeg synes det er. Skulle gjerne hatt langhelg hver helg jeg. Men det kommer vel ikke til å skje?? I nærmeste framtid? Må vel be til høyere makter da kan jeg tenke meg.
Har hatt ei kjemp flott langhelg jeg. Vi har så og si gjort ingenting. Bortsett fra en liten handletur på Rema på Lørdagen.
Ellers har vi bare vært her hjemme og slappet av, noe som er utrolig godt. Kjenner jeg virkelig trenger å slappe av skikkelig når helgen kommer.
Har gått med ei sinnsykt mageknipe siden Lørdag, huff. Ikke noe godt, håper det går over snart ellers blir jeg sprø.
Det har jo vært veldig fint vær i denne langhelgen, så jeg har benyttet sjansen til å få litt sol på kroppen. Har ligget ute på plattingen og lest en bok, fikk ikke akkurat noe farge og et var alt for varmt å ligge ute å koke for meg. Føler meg jo allerede som en strandet hval, lurer på hvordan det blir når vi skal til Kroatia jeg? Stakkars Mads, han må vel høre på all klagingen fra meg han. Bra han har god tålmodighet.
Nå passer vi ikke Mia lengre eller :/ Hun er så utrolig søt! Håper hun stikker innom på besøk en annen gangen, den fine katta!
Nei, nå skulle jeg fått gjort noe fornuftig, selv om energien virkelig ikke er tilstede.. Skulle hengt opp klær, laget noe mat og lagt sammen klær. Blir spennende å se hva jeg egentlig gidder!
Ellers er det vel Top Model i kveld, det må jeg vel få med meg. Heier jo på Manne dame Isis :) ELLER, nå ser jeg det går noe som heter hundehviskeren på tv2 Zebra, det må jeg vel se i stedet!
Håper alle har hatt ei fin langhelg og at den ble som der ville!
Lykke til med en ny jobbøkt nå til uka, stå på alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar