søndag, juni 28, 2009

En liten oppdatering fra meg

Må først starte med å si at det har gått alt for lang tid siden mitt forrige blogginnlegg.
Men jeg synes det er helt feil å sitte å blogge hvis man ikke har noe å skrive om. Hater blogger hvor det står ting som dette: Kan ikke blogge nå, blogger senere, kisskiss.
Jeg blogger når jeg føler at jeg har noe å skrive om, og nå tenkte jeg at jeg kunne skrive litt om den siste tiden. Må også beklage til de som leser bloggen min at jeg ikke har oppdatert, men her kommer i hvertfall en oppdatering.

Det har så og si skjedd ingenting i det siste, dagene har stort sett gått i jobb og tid sammen med samboeren min (Mads).
Alt går veldig bra på jobb, kjenner det er utrolig trist at jeg kun har to jobb dager igjen der nå, kommer til å savne barna utrolig mye, de betyr masse for meg! Heldigvis bor alle sammen rundt om her på Bratsberg, så skal da alltids får truffet dem igjen.
Jeg var på kontroll hos legen på Tirsdag, alt gikk ganske bra, hadde bare gått ned i vekt og BT var fint. Synes det var kjempe kjedelig at hun ikke fant hjertelyden til lille da, men det var visst helt normalt sa hun. Så da stoler jeg på det.
Var på sånn felles jordmormøte på Onsdag, fikk masse informasjon om alt og ingenting! Var egentlig veldig lærerikt. Men kjenner jeg blir litt små forvirra av alt legen og jordmora forer meg med, hvem skal jeg egentlig høre på? Jordmor sier jeg ikke skal ta jern, mens legen sier jeg må ta jern fordi jernlageret mitt var dårlig før jeg ble gravid.
Kjøpte meg uansett noen vitaminer og nye jerntabletter som skal være litt bedre for magen, fordi jeg har brukt før har jeg blitt så dårlig i magen av.
På Fredagen var Mads og jeg på City Lade, hvor vi spiste softis, bigbite og handlet på Coop Obs. En kjempe trivelig dag.
På Lørdagen var vi først å spiste på Egon før vi dro på kino og så filmen The Haunting in conecticut, en kjempe bra film etter min mening. Anbefales. Men skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg ser slike filmer når jeg vet at jeg får mareritt og hyler i søvne, men hva skal man gjøre når man elsker sånne filmer da?
I dag har jeg bare styrt på litt i leiligehten, med klesvask og rydding. Er en del ting som må gjøres. Fordi jeg drar til Bangsund på Tirsdagskvelden eller Onsdag. Vet ikke hvor lenge jeg blir der, men skal bli utrolig godt å komme seg hjem til hjemmelige trakter igjen.
Den 10 Juli Reiser vi til Lillestrøm i Bryllup Hos Mads sin søster, her skal vi være en uke før vi en 18 reiser sammen med hele gjengen til Kroatia hvor vi blir i en uke. Blir utrolig koselig.

Ellers tror jeg lille i magen har det bra, kjenner litt spark nå og da. Kjempe koselig, tror det er ei jente inni der jeg ja. Så blir sjokke hvis det er gutt, men like koselig er jo det da.
Blir spennende med UL den 27 Juli, for da får vi vite om det er en prins eller prinsesse inni der.

Ellers har sommeren kommet for fullt og tannen begynner endelig å ta form :D Jeg elsker sommeren!

Beklager mitt rotete Blogginnlegg, skylder på at varmen ødelegger hjernen min litt jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar