fredag, juni 12, 2009

Fikk endelig bytta UL tima mi

I begynnelsen av denne uka fikk jeg brev i posten fra ST.OLAVS HOSPITAL, jeg ble jo i fyr og flamme. For jeg visste hva dette brevet inneholdt, nemmelig time til Ultralyd. Dette vil da bli min andre UL, for jeg hadde jo en UL i uke 8 å, bare for å sjekke om jeg var lengre på vei, noe jeg da ikke var.
Men til den ordinære Ultralyden fikk jeg time 20 JULI, å neeeei tenkte jeg. For da er vi jo i Kroatia. Vi reiser til Oslo den 10 Juli, blir der til 18 så reiser hele gjengen til kroatia og blir til den 25. Den 26 reiser vi tilbake til Trondheim.
Jeg har prøvd å komme gjennom på telefonen til mor og barn klinikken på St.Olavs hospital i flere dager nå, uten helle. Har bare fått opptatt signal.
Men i dag kom jeg endelig gjennom! Jeg forklarte kontordamen min situasjon, og hun var vedlig behjelpelig.
Jeg hadde håpet å få time før jeg reiser bort, men det var visst for tidlig?? Visste ikke at det var noe som het for tidlig jeg, mulig jeg er veldig fjærn på dette området. Så hun sa at hvis vi kunne komme den 27 Juli, altså dagen etter vi har kommet hjem hadde det vært veldig fint, for ble det mye senere enn dette ville det være forseint?? Synes alt dette høres merkelig ut, men det er vel noe i det.
Gleder meg veldig til å se nusket vårt igjen, spørs om jeg greier å holde ut til den 27 Juli da, kanskje jeg må bestille en privat også... Vi får se.

Må slenge med det samme bilde jeg har lagt ut før, fra den tidlige Ultralyden i Uke 8+2 :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar