onsdag, juni 10, 2009

Unge Mødre DK

Ok, jeg må bare innrømme at jeg følger med på den Danske versjonen av unge mødre. Hadde jo bestemt meg for å slutte å se på den, fordi mange av disse foreldene som er med virker helt hjernedøde.
Men i går så jeg på igjen, og jeg blir mer og mer sjokkert for hver gang.
Og også i denne episoden var det den samme familien som skilte seg ut, og det er det som har sønnen Lucas.
De har ikke noe form for grønnsaker hjemme, fordi de ikke selv liker det. Han får nemmelig grønnsaker i barnehagen, alt for mye grønnsaker mener moren, HÆ??? Ingen kan da får for mye grønnsaker? grønnsaker er jo bare sunt.
De har jo fått litt konstruktiv kritikk for at de har gitt sønnen feil mat, blant annet flesk. Dette har de nå sluttet med, så han spiser det samme som foreldrene sine. Og det vil da si: Frityrstekt potet, potet og diverse sauser. MEN, de har et fantastisk bra kosthold mener de selv. Hvem gir en liten et ring frityrstekt mat hver dag???????????????
Nei huff, blir som sagt mer og mer sjokkert for hver episode som blir sendt. Det må da være pinelig for dem å se på dette?
De har vel noe godt i seg som foreldre de også, hva vet vel jeg...

2 kommentarer:

  1. Uff, reagerte VELDIG på den episoden jeg og. Fikk mange kommentarer på innlegget jeg hadde om det, så tyder på at de fleste der ute syns det samme som oss om Lucas sine foreldre:)

    SvarSlett
  2. Ja, noe av det værste jeg har sett!
    Håper virkelig at noen griper inn å banker litt vett i dem..
    Gratulerer med enda en liten en på vei forresten :)

    SvarSlett