lørdag, juni 13, 2009

Forbanna NAV!!!!


Sitter her å irriterer meg grønn over det forbanna NAV opplegget! Aldri vært så sint som jeg er nå i hele mitt liv!
I slutten av April begynnelsen av Mai sendte jeg inn mine sykmeldinger, 3 av dem levert jeg i skranken på Nav Lerkendal og den andre sendte jeg i posten. Dette er jo en evighet siden nå, og jeg har søren meg enda ikke fått noen penger fra dem!!!
Kan jeg har gjort noe feil???
Har sendt dem flere mailer også, men får såklart ikke noe svar.
Visste virkelig ikke at det var vanlig at det skulle ta så lang tid, tenker ikke Nav på at folk går trange tider i møte fordi at de ikke får pengene sine? penger som de faktisk har krav på!!!!
Åååå, jeg hater Nav.. Og håper pengene mine kommer inn fortest mulig!!!

2 kommentarer:

  1. Det hjelper ikke å skrive mail. Du må ringe.

    SvarSlett
  2. Har funnet grunnen nå skjønner du :P

    SvarSlett